صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

تقدیر رئیس دانشگاه ارومیه از هواشناسی استان

 اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی مورد تقدیر رئیس دانشگاه  ارومیه، قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، دکتر احمد علیجانپور، رئیس دانشگاه ارومیه از اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان ، به سبب همکاری های گسترده ای با دانشگاه ارومیه و اساتید آن دانشگاه با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود.

در گزیده ایی از متن آمده : توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. به طور حتم کار برای رضای خداوند بدون اجر وپاداش نخواهد ماند و ثمره این بذر، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط زیبا است.

بدین وسیله از تلاش و کوشش بی دریغ حضرتعالی در کسوت مدیرکل محترم، هواشناسی استان آذربایجان غربی که همکاری های گسترده ای با دانشگاه ارومیه و اساتید این دانشگاه داشته اید، کمال قدردانی و تشکر را می نماید.

موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزدمنان مسالت دارد.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.