صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

حضور موثر هواشناسی در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی1402

مدیرکل هواشناسی: خرسندیم که شاهد مشارکت و حضور فعال و موثر ادارات هواشناسی بویژه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در این رویداد بین المللی بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی در زمینه نمایشگاه دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی 1402 اظهار داشت :  این نمایشگاه از 4 تا 6 دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) شهر تهران برگزار شد، وی در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت :این رویداد شامل نمایشگاه بین‌المللی، کنفرانس علمی ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد استارت‌آپی دانش‌بنیان، جشنواره فرهنگی هنری، مانور و بیش از ۵۰ کارگاه‌ آموزشی تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی به‌روز مخاطرات کشور ایران بود .

سیمائی در حاشیه این بازدید با بررسی و تبیین ویژگی ها و توانمندی های سامانه های  موجود در هواشناسی و کاربرد آن در شرایط بحران، به جایگاه کلیدی هواشناسی در  تمامی زمینه ها بویژه در زمان بحران و نقش محصولات و خدمات این دستگاه در مدیریت رفتارهای جوی و اقلیمی همچون، سیل، طوفان و ... و کاهش خسارات ناشی از این پدیده ها پرداخت.

سیمائی در خاتمه خاطر نشان کرد: حضور فعال و موثر ادارات کل هواشناسی بویژه استان آذربایجان غربی در این چنین رویدادهای  بین المللی نشان از اهمیت ویژه هواشناسی بویژه در راستای صیانت از جان و مال مردم در برابر بحران های جوی می باشد.

گفتنی است : احمد وحیدی، وزیرکشور و محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران سایر مسئولین از غرفه آذربایجان غربی بویژه غرفه هواشناسی در نمایشگاه بین المللی مدیریت بحران ایران قوی   1402 بازدید کردند.

 

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.