صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

تجلیل از حسابداران هواشناسی به مناسبت روز حسابدار

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی؛ مدیر کل هواشناسی استان به مناسبت 15 آذر گرامیداشت روز حسابدار با ذیحساب و کارکنان امور اداری، مالی و حسابداری دیدار کرد. این دیدار که چهارشنبه 15 آذر در قسمت امورمالی صورت گرفت، اسماعیل سیمائی ضمن تبریک این روز به کارکنان واحد حسابداری افزود: سیستم‌های پویای اداری، عناصر تعریف‌شده و ساختار کارایی دارند که هر عنصری در آن به‌مثابه یک منبع تاثیرگذار می‌تواند با به‌کارگیری توان و تجربه، خلاقیت و کوشندگی خود در مجموعه اثربخش و نقش‌آفرین باشد. در این میان حسابداران و متصدیان امور مالی به‌عنوان شاهرگ‌های تغذیه‌کننده و پشتیبان، با دقت نظر، پاک دستی و جدیت و با برنامه‌ریزی، نظارت و پایش مستمر منابع و هزینه کردها، سیستم را زنده و پیش‌رونده نگاه می‌دارند. توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز به آن فرصتی ارزشمند و مغتنم است برای تقدیر از قشری که ریزبینانه و پرتلاش در خدمت سلامت اداری و مالی مجموعه‌ها هستند.  حسابداران جهادگران عرصه‌های انضباط، پاسخگویی، شفافیت مالی و تصمیم سازان موثر در فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود. سیمائی در خاتمه ضمن آرزوی مشفقانه خدمت یکایک همکاران گرامی و پرتلاش در این بخش از زحمات شان در راستای پیشبرداهداف سازمان قدردانی کرد .

گفتنی است: رحیم علیزاد ذیحساب هواشناسی استان  نیز در این جلسه ضمن تبریک این روز از تلاش یکساله همکاران حوزه مالی و حسابداری تشکر نمود.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.