صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع «تغییر اقلیم»

مسابقه عکاسی با موضوع تغییر اقلیم به عنوان بخش جدید در همایش بین المللی تغییر اقلیم سازمان هواشناسی کشور فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به نقل ازدبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم «مسابقه عکاسی» با ۱۱ محور به کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم سازمان هواشناسی کشور اضافه شد و موضوع کلی مسابقه، «تغییر اقلیم و پیامدهای آن» است که عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شرایط شرکت در مسابقه:

حضور در این مسابقه رایگان است و هر عکاس می‌تواند در هر کدام از موضوعات مسابقه سه اثر ارسال کند.

 محورهای این مسابقه شامل:

  «تغییر اقلیم و مخاطرات جوی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای اقتصادی- اجتماعی»،«تغییر اقلیم و پیامدهای محیط زیستی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای کشاورزی»، «تغییر اقلیم و گرمایش جو زمین» و «تغییر اقلیم و تولید گازهای گلخانه‌ای» ، «تغییر اقلیم و کاهش سطح یخچال‌های کره زمین»، «تغییر اقلیم و کاهش منابع برف»،‌ «تغییر اقلیم و مخاطرات زیستی منابع زنده اقیانوس‌ها»، «تغییر اقلیم و افزایش بیماری‌ها» و «تغییر اقلیم و آلودگی هوا» است.

همچنین عکس‌های ارسالی باید با عرض دست‌کم ٣٠ سانتیمتر و با دقت dpi ٣٠٠ ارسال شود، همچنین حجم فایل ارسالی باید حداقل سه و حداکثر هفت مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.

گفتنی است، ارسال آثار فقط از طریق سایت همایش امکان‌پذیر است، بنابراین علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس به آدرس ICCC7.ir مراجعه نمایند.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.