صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

 مدیر کل هواشناسی استان طی پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی به مناسبت حلول ماه ربیع الاول پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

به نام خدا

ربیع ماه ولادت خورشید بی غروب، عشق بی پایان، جلوه صفات حسنای الهی، سرچشمه رحمت و عطوفت، مظهر عشق و فداکاری است. اشرف و سید موجودات و نزدیک‏ ترین خلق به خدا در این ماه خجسته، نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکیان می فرستد. در این ماه آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد.
بی شک این ماه، به یمن ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، نقطه عطف دوستی و وحدت میان آحاد ملت های مسلمان و پیروان این شریعت آسمانی است. وحدتی که در این برهه از زمان، برای خنثی کردن نقشه دشمنان اسلام امری ضروری و مهم می باشد.
همچنین شکر و سپاس الهی به مناسبت امامت امام زمان (عج) ، برای شیعیان مراقب و متعهد، عملی نیکو و پسندیده است.
اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری های همه دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام)، فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) و عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.