صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی استان به مناسبت سالروز زحلت پیامبر (ص) امام حسن مجتبی و علی ابن موسی الرضا(ع)

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی با صدور پیامی فرارسیدن ٢٨  ماه صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت عرض نمود.

در متن پیام آمده است:       

ایام رحلت پیامبر مهربانی و سبط اکبر ایشان امام حسن (ع) آمیزه ایی از اندوه وفروزانتر شدنِ عشق ولایت است، این سوگواری‌ها میراثی ست که مارا به بایستگیِ اثباتِ تدیّن درعملکرد‌ها فراتر از شعار‌ها سوق میدهد.

 بی شک پیروی از آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت و تمسک به آل الله یقینا تنها مسیر اتصال به منبع ربوبیت و نجات و رستگاری انسان است.

 بی تردید گام نهادن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی، چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت (ع) است. 

اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) را به مردم عزیز ایران اسلامی، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.