صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی بمناسبت فرارسیدن سالروز اربعین حسینی

مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان:"اسماعیل سیمائی"با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت  در متن این پیام آمدهاست :

 السلام علیک یا اباعبدا...الحسین(ع)

  سلام بر حضرت اباعبدا..الحسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه‌های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند. اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می‌شود که همانند موج، دامنه می‌گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می‌نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست. یاد امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می‌یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.  اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مریدان آن حضرت، و به ویژه خانواده  هواشناسی تسلیت عرض می نمایم امید است با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه‌های آن، در همه عرصه‌ها موفق و منصور باشید.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.