صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 تقدیر فرماندار ویژه  مهاباد از هواشناسی استان

همزمان با هفته دولت اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی مورد تقدیر فرماندار مهاباد قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، حسن عباسی فرماندار ویژه شهرستان مهاباد از اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان، به سبب تلاش و کوشش بی دریغ در راستای" نصب و راه اندازی ایستگاه اقلیم شناسی مکریان غربی شهرستان مهاباد "با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود. در گزیده ایی از متن آمده :

با اهداء سلام

توفیق خدمت نیکوترین و شایسته ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی ازاین فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند. بدینوسیله برخود وظیفه دانسته، از تلاش و کوشش بیدریغ حضرتعالی در راستای" نصب و راه اندازی ایستگاه اقلیم شناسی شهرستان مهاباد " که از هیچ کوششی در این زمینه دریغ ننموده اید، همزمان با هفته دولت این لوح تقدیر به پاس قدرداني از توجه ویژه ی تان به شهرستان مهاباد در سالی که مزین به نام مهار تورم، رشد تولید است تقدیم می گردد. با امید به اینکه بذر دل انگیز این همدلی وهمکاری موجبات پیشبرداهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد.

                                                                                                      

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.