صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 تقدیر فرماندار تکاب از رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی این شهرستان

همزمان با از هفته دولت رسول جبرئیلی رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی و مدیریت بحران های جوی شهرستان تکاب مورد تقدیر فرماندار این شهرستان قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان تکاب ازرسول جبرئیلی، به سبب خدمات خالصانه و صادقانه ایشان در مناطق محروم و روستاها و بویژه تلاشهای مجدانه در  راستای "نصب و راه اندازی ایستگاه بویژه روستاهای تابعه بخش تخت سلیمان "  با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود. در گزیده ایی از متن آمده :

با اهداء سلام

بی تردید خدمت خالصانه و صادقانه شما در مناطق محروم و روستاها در آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است و نتیجه بذر دل انگیز این خدمت، تنومندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به پاس قدردانی از تلاش ارزشمند حضرتعالی در خدمات رسانی به روستاهای تابعه بخش تخت سلیمان کمال تشکر را داریم و امید است خدمات ارزنده شما ماجور درگاه الهی قرار گرفته و توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نماییم.

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.