صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

تقدیر فرماندار تکاب از هواشناسی استان

اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی مورد تقدیر فرماندار تکاب قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان تکاب از اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان، به سبب تلاشهای مجدانه در  راستای "نصب و راه اندازی ایستگاه خودکار تکاب  و ايستگاه خودكار جاده اي  ( گردنه مائين بلاغ )"  با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود. در گزیده ایی از متن آمده :

با اهداء سلام

از اینکه با عنایت خاصه ی حق و تلاشهای مجدانه حضرتعالی در  راستای  نصب و راه اندازی ایستگاه خودکار تکاب  و ايستگاه خودكار جاده اي  ( گردنه مائين بلاغ ) ( گردنه مائين بلاغ )" از هیچ کوششی دریغ ننموده اید، همزمان با هفته دولت این لوح تقدیر به پاس قدرداني از توجه ویژه ی تان به شهرستان تکاب در سالی که مزین به نام مهار تورم، رشد تولید است تقدیم می گردد. با امید به اینکه بذر دل انگیز این همدلی وهمکاری موجبات پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد.

 

 

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.