صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام مدیرکل هواشناسی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

 مدیر کل هواشناسی استان طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به خدمتگذاران مردم، اعضای هیئت دولت و کارمندان این اداره کل گرامی داشت.

با اهداء سلام

         دوم شهریور ماه، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام راحل عظیم الشأن، دو پرستوی سبک بال، دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت وخلوص و آغاز هفته دولت است. شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، که با خون خود بر خدمتگزاری دولتمردان به مردم تا پای جان مهر تایید زدند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می تواند الگوی خدمتگزارانی باشد که در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و دولتمردان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر؛ آغاز هفته دولت را به دولتمردان ساعی و پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم کارکنان دولت همزمان با این هفته افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه های دیگری را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد، پیشرفت و توسعه روزافزون کشور را در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش روحیه امید در دل عموم هم میهنان فراهم آورند.

                                                           

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.