صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 تجلیل از فعالان رسانه ای هواشناسی به مناسبت روز خبرنگار

طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از فعالان هواشناسی در عرصه رسانه ای تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط‌ عمومی هواشناسی استان آذربایجان‌غربی، در مراسم گرامیداشت هفدهم مرداد و روز خبرنگار که با حضور مدیرکل، روسای ستادی ،کارشناسان و پرسنل این اداره کل برگزارشد، اصحاب رسانه و خبرنگاران هواشناس در واحد پیش بینی و روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.
اسماعیل سیمائی"مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" در لوح سپاس اهدایی؛ خبرنگاران را امانت داران ، طلایه داران وادی آگاهی بخشی صادق بویژه در زمینه آگاهی بخشی و نشر بموقع و بهنگام اطلاعات هواشناسی برشمرد .سیمائی همچنین اظهار داشت : هواشناسان فعال در عرصه خبر همچون سایر کارکنان تلاشگر خانواده هواشناسی در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق هواشناسی تلاش نموده اند و برای رسیدن به حقیقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نمایید". وی در خاتمه ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده مجریان خبر و روابط عمومی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته است.

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.