صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار

"اسماعیل سیمائی ، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است: 

همه ما بر این باور هستیم که نام امام حسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش،کربلا، عاشورا اگر قریب به بیش از 1400  سال است بر دل و جان مردم جهان خصوصاً شیعیان جاری است، محصول اطلاع ‌رسانی و روشنگری بی بی حضرت زینب (سلام‌الله علیها) است به طوری که می‌توان گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود، عاشورا و کربلا در کربلا میماند و اثری از آن نبود؛ این نشان‌دهنده نقش بی‌مانند اطلاع‌ رسانی و خبرنگاری در روشنگری و ماندگاری یک واقعه است.در جامعه امروزی کم نبوده و نیستند خبرنگارانی که با از خود گذشتگی و ایثار در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و... حاضر و ناظر بوده و به آگاهی‌ بخشی، اطلاع‌رسانی، ارتقای دانش حقوقی و عمومی و... جامعه کمک فراوان و شایانی نموده‌اند.بر خود لازم می‌دانم ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی ۱۷ مرداد، از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران امین ، طلایه داران وادی آگاهی بخشی صادق بویژه در زمینه آگاهی بخشی به موقع و بهنگام اطلاعات هواشناسی تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.