صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت عید سعید غدیر خم

 اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی، در پیام مدیرکل هواشناسی آمده است:

با اهداء سلام

         غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش ، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند.غدير روز فراموش ناشدني و تحولي شگرف در تاريخ اسلام و بلكه بشريت است.روز ولايت،روز امامت،و روز شكرگزاري. و خداي را سپاس كه ما را به نعمت ولايت متنعم ساخت و اين روز بزرگ را روز اكمال دين قرار داد ، عيد بزرگ و با شکوه غدیر ،بهانه اي است براي تجديد ميثاق با ولايت و برماست كه پيمان خويش را با مسير و جريان ولايت تجديد نمائیم. اینجانب عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) رابه محضرحضرت  بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) ، و عموم مردم شریف بویژه خانواده هواشناسی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.