صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 تجلیل از روابط‌ عمومی‌های پیشرو خانواده راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی

همزمان با هفته ارتباطات و روابط‌عمومی،  تجلیل از روابط ‌عمومی‌های پیشرو خانواده راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی طی مراسمی انجام شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی نشستی که به مناسبت  هفته ارتباطات و روابط‌عمومی در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، معاون روابط ‌عمومی استانداری و اعضای شورا حضور یافتند و از اعضای شورا تجلیل شد.گفتنی است در این مراسم از آنیتا رامی مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی نیز به عنوان یکی از مسئولین پیشرو روابط عمومی زیر مجموعه راه و شهرسازی نیز با اهدای لوحی توسط رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تجلیل شد.

 متن پیام دکتر حمزه لو مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به این شرح است.

همکار ارجمند سرکار خانم آنیتا رامی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر بر لزوم ارائه عملکرد ودستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت" جهاد تبیین" و ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و بخش دولتی، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی، بدینوسیله از زحمات مجدانه و کوشش مستمر شما در اعتلای نهضت اطلاع رسانی و بیان عملکردها، اخبار و برنامه های حوزه راه و شهرسازی آذربایجان غربی کمال تشکر را دارم. از درگاه خداوند منان پیروزی و سعادت شما را مسئلت می نمایم.

 

 

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.