صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام  تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت آغاز سال نو

  به گزارش روابط عمومی هواشناسی آذربایجان غربی؛ اسماعیل سیمائی، مدیر کل هواشناسی استان  به مناسبت تبریک سال نو پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

        بار دیگر دفتر ایام ورق خورد و شمیم بهاری وزیدن گرفت، طبیعت شکوفا می گردد و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی با یاد و نام امام حی و زنده از سر گرفته می شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می آورد. اینجانب ضمن عرض تبریک پیشاپیش حلول سال نو و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاشهای ارزنده خانواده هواشناسی اذعان دارم  موفقیت  و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال  و در حوزه های مختلف حاصل شده مرهون تلاش و دلسوزی  این  خانواده بوده که شایسته سپاس ، تکریم و تجلیل است، بی شک در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س ) در سال جدید که با بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان و ماه نوع دوستی و بخشش و نیکوکاری همراه خواهد شد ، امیدواریم با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در خدمت به جامعه برداشته  و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و عیال الله را فراهم سازیم. همچنین از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم.    

                                                                                              

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.