صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تسلیت سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

اسماعیل سیمائی سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفته و «کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا» را نشان دهنده پیوستگی و تداوم خط درگیری حق و باطل در همه زمان ها و مکان ها دانست. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، متن وی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعتلای وجدان است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون. نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا، آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد. به راستی که عاشورا، فریادهای شورگستر پیامبران را دوباره در گوش های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمان ها، بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت. اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به یکایک عزاداران حسینی تسلیت عرض کرده و امیدوارم، ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.

 

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.