صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید حراست برگزار شد

 جلسه تکریم و معارفه مسئول حراست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی روز پنجشنبه 30 اسفند 1401 در سالن جلسات این اداره کل، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، مراسم  تودیع مسئول سابق و معارفه سرپرست جدید حراست این اداره کل با حضور مدیرکل، معاونین وکارکنان برگزار شد. در این مراسم مدیرکل هواشناسی استان، اظهار کرد: کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان‌‌ها بسیار اثرگذار است. وی با بیان اینکه امنیت و آرامش خاطر کارکنان باعث تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمان مقرر می گردد، افزود: هواشناسی نقش کلیدی در برنامه های توسعه پایدار کشور دارد و بر همین اساس نیروی انسانی به عنوان سرمایه ای ارزشمند در سطح ادارات و ایستگاههای هواشناسی استان می باشند. اسماعیل سیمائی افزود: موفقیت حراست در گرو تعامل، اعتمادسازی، حفظ شأن و جایگاه پرسنل و همکاری مناسب درون سازمانی و برون سازمانی است.  وی همچنین، به نقش حراست در تحقق برنامه‌ها و اهداف سازمان‌ها پرداخت و اظهار داشت: دیدگاه حراست هر سازمانی باید مبتنی بر اصلاح باشد نه تخریب و رویکردی تخصص محور، با بینش عمیق داشته باشد و از سطحی‌نگری دوری کرده و در جهت رفع چالش‌های سازمان و تقویت روحیه همدلی بین کارکنان، نقشی بسزا ایفا نماید. سرپرست اداره کل هواشناسی استان در تصریح صحبتهایش، عنوان کرد: تغییرات در سازمان‌ها  امری طبیعی بوده و براساس دستورالعمل‌ها می باشد و با ایجاد تحول، پویایی سیستم بیشتر می‌شود و هر تغییری مسلماً در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، است. وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های مسئول حراست سابق، تقدیر و برای مسئول جدید حراست آرزوی توفیق نمود. در ادامه مراسم مسئول پیشین حراست هواشناسی استان آذربایجان غربی عنوان کرد: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هواشناسی بر حسب تکلیف انجام وظیفه می نمائیم. مهدیزاده گفت: از همه عزیزانی که در این راه به بنده ابراز لطف داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که در راه انجام وظایف و رسالت خویش، رضای پروردگار و دیگران را همراه داشته باشم. وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بسته ام تا به طور صادقانه و خالصانه برای مجموعه و در سطحی بالاتر نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه نمایم، انشاءالله اگر در این رابطه قصور و کوتاهی شده امیدوارم مشمول رحمت واسعه الهی قرار گیرم و اگر هم خدمتی انجام شده یقیناً با تلاش و اهتمام همکاران و توجه مدیران تلاشگر صورت گرفته است. علیرضا بهشتی سرپرست جدید حراست نیز بعنوان آخرین سخنران این جلسه اظهار داشت، حراست در قلب تشکیلات یک سازمان قرار داشته و وظیفه خطیر و سنگین مراقبت و سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات است. وی با بیان این نکته که مسئولیت امانت می باشد، خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با کمک همکاران، به مجموعه هواشناسی و مردم شریف استان خدمت نمایم. مسئول جدید حراست هواشناسی استان در پایان سخنان خود از تلاش ها و اقدامات شایسته مدیر اسبق حراست تقدیر نموده و ابراز امیدواری نمود که در این  راه از تجربیات و اندوخته های وی بهره مند باشد. گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرکل هواشناسی استان، از خدمات و تلاش های ارزنده محمود مهدیزاده رئیس اسبق حراست تقدیر و حکم انتصاب علیرضا بهشتی نیز اهداء شد.

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.