صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک  سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

 اسماعیل سیمائی سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک و تهنیت گفت . به گزارش روابط عمومی این اداره کل، در متن پیام تبریک ایشان آمده است:


بسمه تعالی


هَلْ أَتى‌ عَلَى الْإِنْسانِ حینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئاً مَذْکُوراً (سوره الانسان)
نامگذاری ۲۵ ذی الحجة بعنوان روز خانواده و تکریم پیشکسوتان که مصادف با شان نزول آیه مبارکه هَلْ أَتَى (الانسان) می باشد در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن است. این روز فرصت مهمی است تا با بهره گیری از فرهنگ و خلق و خوی ائمه اطهار (ع)، ضمن ارج نهادن به سالها تلاش و زحمات بی شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، ادای احترام گردد.
جایگاه معنوی خانواده به عنوان تاثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ به نحوی که در آموزه‌های دین مبین اسلام سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقواست. در این میان آنچه که بیش از همه در توصیه‌های قرآنی و سخنان گهربار ائمه معصومین سفارش موکد به آن شده جایگاه نهاد خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع است. اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به همگان بویژه تمامی همکاران بازنشسته خانواده هواشناسی، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی شما و خانواده های محترمتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما بزرگواران بهره مند باشد.
امید آن داریم که با رشد و اعتلای نهاد مقدس خانواده و تکریم بزرگان، پیشکسوتان و بازنشستگان شاهد شکوفایی میهن عزیزمان باشیم.

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.