صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

تلاش در راستای نوسازی و بهسازی ایستگاههای هواشناسی

  مدیرکل هواشناسی طی بازدید دوره ای خود از ایستگاه هواشناسی مهاباد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی ضمن بازدید از ایستگاه هواشناسی این شهرستان در زمینه لزوم تلاش در راستای نوسازی و بهسازی ایستگاههای هواشناسی، با بیان اینکه استفاده از مصالح مقاوم در ساختمان و از طرفی بکاربست عایق صدا، حرارت و رطوبت مانع از هدر رفت انرژی گردیده، تصریح نمود با اینکار گامی در راستای افزایش طول عمر بنا و مهمتر حفظ بیت المال و صرفه جویی برداشته و تمامی تلاش خود را در جهت رفاه کارکنان و تکریم ارباب رجوع بکار خواهیم بست.
وی در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت امور اداره و همچنین روند پیشرفت نوسازی و بهسازی نمای ساختمان قرار گرفت و طی نشستی در محل ایستگاه با حضورپیمانکارمربوطه، مسئولین ستادی و اداره هواشناسی مهاباد موارد و راهکارهای پیشنهادی جهت تسریع و بهینه سازی اتمام پروژه را بررسی، در پایان تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید.
گفتنی است مدیرکل هواشناسی در حاشیه این بازدید ضمن گفتگو با رئیس اداره مذکور به بررسی سایر مشکلات و نقاط قوت و ضعف هواشناسی این شهرستان پرداخت.


 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.