صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام مدیرکل هواشناسی بمناسبت روز مهندس

بازدید،به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، همزمان با فرا رسيدن پنجم اسفند ماه روز مهندس، مدير کل هواشناسی در پيامي اين روز را به مهندسين گرامي بالأخص مهندسين همكار شاغل در هواشناسی استان آذربایجان غربی تبريك گفت.

متن این پيام بدين شرح است:

مهندسين گرامي

 با سلام 

          پنجم اسفند ماه، سالروز تولدِ مهندسِ نامدار ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و «روزِ مهندس» فرصتِ مناسبی برای ارج نهادن به نام و جایگاه مهندسانِ گرانمایه و ارجمند است. مهندسانِ عزیز به عنوانِ بنیانگذارانِ آثارِتمدنِ بشری و معمارانِ بناهای زیبای سنتی و فرمانده نوآورِ دنیای مدرن، درواقع، سرمایه های ارزشمندِ جامعه هستند که با خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به توسعه پایدار را هموار می سازند. این قشرِ خِرَدمِحَور، با نگاه تخصصی، ضمن پاسداشت آثار ارزشمندِ سنتی، همواره در جرگه پیشتازانِ عرصه ی علم و نوآوری بوده اند و با دانایی، توانایی و صلاحیت، شایستگی خود را به منصّه ی ظهور رسانده و مورد تکریم، واقع شده اند.مهندسان ایرانی با تاریخ مهندسی ‌پنج‌هزارساله از دوره‌های گذشته تاکنون در دنیا سرآمد و زبانزد‌ و منشأ خدماتِ شایسته و ماندگاری، بوده و هستند. اينجانب به نوبه ي خود ضمن تبريك فرا رسيدن پنجم اسفند ماه، روز مهندس به همه همكاران پرتلاشم در خانواده هواشناسی، اميد آن دارم كه اين روز یادآور تعهد و مسئولیت همه مهندسان در قبال ملت بزرگ ايران باشد. از زحمات و تلاشهاي همه شما عزيزان سپاسگزارم و براي همه شما مهندسين گرانقدر آرزوی توفیق و خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.