صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز مرد

حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی، ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی متن پیام بدین شرح است:

با سلام

        ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در ماه رجب قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید. اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت  و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت  پدران  بزرگوار مزین گشته خدمت همکاران گرامی،  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری موفق و مؤید باشند.

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.