صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

 

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، در پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

اِنَّ فاطمةَ لتشفع یومَ القیامةِ فیمن اَحَبَّها و تَولّاها و احبَّ ذُرِّیتها و تولّاهم و یَشْفَعُها الله فیهم و یدْخلُهم الجنةَ بِش‍فاعَتها. پيامبر اكرم (ص) 

 حضرت زهرا(س) بانوی عصمت و دختر نبوت بود. ایشان الگویی کامل و بی بدیل نه تنها برای زنان مسلمان بلکه برای تمام بشریت است.فاطمه زهرا(س) در دوران حيات کوتاه و پر برکت خويش نمونه و الگوی صبر و ايثار بود و درس ولایت مداری را به همگان آموخت.علو مقام آن حضرت تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نیست بلکه در تمامی اعصار جریان دارد.اینجانب سالروز شهادت دخت رسول خدا، حضرت فاطمه مرضیه(س) را محضر حضرت بقیه الله العظم(عج) و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توقیق تبعیت از سیره آن حضرت را که همان سیره پیامبر عظیم الشأن اسلام است مسالت می نمایم.

 

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.