صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیام مدیرکل هواشناسی به مناسبت گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس

 مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پی فرارسیدن 31 شهریورماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی است که  با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند .

بدینوسیله برخود وظیفه دانسته فرا رسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را با گرامی داشت یاد و خاطره سرداران و شهید ان لاله گون استان آذربایجان غربی ،به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و مردم شهید پرور این استان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت دارم.

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.