صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پيام تسليت مدیرکل هواشناسی به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و قيام تاريخي 15خرداد

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان: حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و قيام تاريخي 15 خرداد  را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت مجاهد ایران و به مدد الهی پرچم انقلاب را بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد تا فرهنگ واقعی دینی اسلامی را به گوش و جان مردم برساند.قیام خونین و تاریخ ساز مردم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند. اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی کبیر (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین پانزدهم خرداد را  تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.