صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

خدمات شایسته و ارزنده هواشناسی استان آذربایجان غربی شایسته دریافت تقدیر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گردید

نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اهدا لوح سپاس از خدمات شایسته و ارزنده هواشناسی آذربایجان غربی تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، نادرقاضی پور نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی،با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود. در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است:

 سلام علیکم

احتراما اینجانب از خدمات شایسته و ارزنده جنابعالی در رابطه با اطلاع رسانی سریع و به موقع هشدارهای جوی(کاهش خسارات وارده به کشاورزان)، همچنین برنامه ریزی در جهت پیشبرد اهداف سازمان مدیریت بحران استان بر اساس فرآیند و اهداف سیستمی و تخصصی حوزه مدیریت  جهادی خویش با نیت الهی مبتنی بر علم و درایت که کلید موفقیت و پیشرفت می باشد و اقدام و عمل موثر حضرتعالی در این راه قابل تحسین بوده و در رده مدیران برتر دستگاههای اجرایی در سال 98 انجام وظیفه نموده اید تقدیر  و تشکر نموده و از درگاه ایزدمنان توفیق روز افزون آرزومندم.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.