صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نوراني كرامت و روز دختر

حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

ميلاد پر نور و سرور كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه نوراني كرامت و روز دختر را به تمامي شيعيان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) به ويژه خواهران گرانقدر خانواده هواشناسی  تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

دهه كرامت كه با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ميلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پايان          مي يابد یادآور تحول آفرینی و عزم  و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمايت از جايگاه دين و ايفاي نقشي ماندگار در صيانت از آرمانها و ارزشهاي ديني است. اين ايام فرخنده كه شميم رضوي فضاي معنوي جامعه را معطر مي كند فرصت نابي براي ترويج سيره و فرهنگ اهل بيت (ع) و الگو گرفتن از منش اين بزرگواران است. بي شک دختران امروز و مادران فردا كه نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسي از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل هاي آينده گام بر مي دارند.با تبريك مجدد اين ميلاد فرخنده و آرزوي تندرستي و شادكامي برای مادران عزیز و بانوان شریف ايران اسلامي، از درگاه ايزدمنان براي همگان توفيق معرفت اهل بيت «سلام الله عليها» و بهره مندي از شفاعت اين گوهر گرانقدر هدايت و سعادت را مسئلت دارم.1   

 

                                        

 

 

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.