صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی حبیب عبدلی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت را به همه ی روزه داران به خصوص جامعه ی هواشناسی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ

ماه رمضان، ماه عبادت، نیایش و بندگی خالصانه و فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنداری است. این ماه مبارک، عشق ملکوتی وانس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را درکام انسان می ریزد. امیدوارم با بهره گیری از معنویت مناجات با خدا ودرس آموزی از کتاب وحی  و سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم.چرا که تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسانی را فراهم می سازد. اینجانب حلول ماه مبارک رمضان و ماه رحمت و برکت و غفران و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به عموم مسلمین جهان خصوصا مدیران  و کارکنان زحمت کش خانواده هواشناسی در سراسر کشور بویژه استان آذربایجان غربی تبریک عرض می نمایم و برایشان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.  

 


 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.