صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 حضور نماینده مجلس فرماندار پیرانشهر در اداره هواشناسی این شهرستان به مناسبت روز جهانی هواشناسی

فرماندار و نماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با حضور در اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی این شهرستان، روز هواشناسی را به کارکنان این اداره تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، به مناسبت سوم فروردين ماه "روز جهانی هواشناسی" ترابی فرماندار به همراه دکتر خضری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین پیرانشهر در اداره هواشناسی حضور يافته و ضمن تبریک سال نو از نزديك در جريان فعاليت های هواشناسی قرار گرفتند.
در اين ديدار ابتدا ابراهیمی "رئیس اداره هواشناسی پیرانشهر" ضمن خوشامد گويی به فرماندار، نماینده مجلس و هيأت همراه، خلاصه ای از سابقه هواشناسی در شهرستان، چگونگی فعاليت و شعار روز جهانی هواشناسی در سال ۱۳۹۸ و همچنين مطالبی درخصوص طرح توسعه هواشناسی ارائه كرد.
در ادامه فرماندار شهرستان پیرانشهر با تبريك اين روز به مجموعه هواشناسی، از ايشان قدردانی كرده و خدمات هواشناسی را در پيش آگاهی ها و اعلام وضعيت جوی بسيار حائز اهميت دانست.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.