صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

برگزاری جلسه توسعه هواشناسی کاربردی بخش کشاورزی در شهرستان خوی

در ادامه فعالیت ها و برنامه کاری تهک کشاورزی و همچنین در راستای ظرفیت سازی و تبیین اهداف فعالیتهای توسعه هواشناسی کاربردی(تهک) آذربایجان غربی، جلسه ای برای کارشناسان و مسئولین مراکز خدمات و جمعی از کشاورزان پیشرو شهرستان خوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، این جلسه که به عنوان یک کارگاه آموزشی یک روزه نیز می توان آن نام برد و با هدف تداوم ارتباط مطمئن و دایمی با کاربران نهایی بخش کشاورزی برگزار گردید، ضمن استقبال کارشناسان و کشاورزان حاضر در جلسه، مقرر گردید جلسات و کارگاههای تخصصی هواشناسی کشاورزی ویژه محصولات تحت پوشش تهک شامل (چغندر قند، کدو آجیلی، زنبور داری و آفتابگردان در این شهرستان برگزار گردد.
در خاتمه این جلسه که با حضور سه نفر از کارشناسان کارگروه توسعه هواشناسی کشاورزی استان آذربایجان غربی برگزارگردید، طی توافقات حاصله فی مابین مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و اداره کل هواشناسی، شرایطی فرآهم گردید تا "شهرستان خوی به عنوان شهرستان هدف" به منظور راه اندازی دیسکاشن و ارائه توصیه های خاص به کاربران نهایی کشاورزی در شمال استان فعالیت نماید.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.