صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

حضور با شکوه کارکنان هواشناسی استان آذربایجان غربی در گردهمایی بزرگداشت حماسه نه دی

همزمان با سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جمعی از مسئولین و  کارکنان هواشناسی استان آذربایجان غربی همگام و هم صدا با اقشار مختلف مردم ارومیه ، در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود شرکت نمودند .

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی ، مسئولین و کارکنان این ادره کل با حضور در این مراسم بار دیگر پشتیبانی خود را از مقام عظمای ولایت اعلام نموده و ضمن محکوم نمودن جریان فتنه بر میثاق و پیمان استوار خود در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی، تاکید نمودند .

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیتهای دینی، سیاسی و مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ محسن شکرنیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طی سخنانی روز بصیرت و میثاق امت باولایت را یکی از مهمترین مناسبت ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این روز بهترین فرصت است که ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه در صحنه باردیگر از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.