صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

برگزاری کارگاه آموزشی "تهک" در منطقه "سد شهید کاظمی" برای اعضای تعاونی های صیادی شاهین دژ

در جهت ظرفیت سازی فعالیتهای توسعه هواشناسی کاربردی آذربایجان غربی، دوره ای آموزشی در منطقه "سد شهید کاظمی" برای اعضای تعاونی صیادی شاهین دژ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، در راستای تداوم فعالیتهای توسعه هواشناسی کاربردی، با همکاری مدیریت شیلات و امور آبزیان استان، دوره ای آموزشی در منطقه "سد شهید کاظمی" برای اعضای تعاونی های صیادی شماره 10 و با حضور بیش از 27 نفر برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی یک روزه که با هدف تداوم ارتباط مطمئن و دایمی با کاربران نهایی بخش صید و صیادی در مسجد"چهار یار نبی" روستای بره نقشیه شاهین دژ برگزار گردید، عباس علی سلیمانی از کارشناسان اداره کل هواشناسی و امیر ابراهیمی از مدیریت شیلات، ضمن بیان توضیحات مبسوط در زمینه نقش هواشناسی در کاهش خطراتی که منشا جوی دارند، در خصوص راهکارهای ضروری جهت بالا بردن صید و کاهش خسارات، آموزشهای لازم را به حضار ارائه دادند.
همچنین طی این کارگاه آموزشی، ضمن تکمیل فرم های نظر سنجی، مباحث کلیدی دوطرفه جهت ایجاد کانال های ارتباطی دو سویه با توجه به وضعیت موجود مطرح گردید.
گفتنی است، گواهینامه شرکت کنندگان این دوره از طرف سازمان جهاد کشاورزی و مرکز اموزش علمی و کاربردی "شهید باکری ارومیه "، صادر خواهد شد.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.