صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

  دیدار روسای هواشناسی پیرانشهر و اشنویه با فرماندار جدید شهرستان پیرانشهر

انتصاب فرماندار جدید پیرانشهر، روسای ادارات هواشناسی این شهرستان و اشنویه، با وی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی، پس از گذشت بیش از سه ماه از اداره فرمانداری پیرانشهر توسط سرپرستی، علی ترابی از طرف استاندار، به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب و به عنوان مقام عالی دولت در پیرانشهر مشغول به کار شد.
به دنبال این انتصاب، روسای ادارات هواشناسی اشنویه و پیرانشهر طی اقدامی هماهنگ، با حضور در دفتر فرماندار، با وی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، رحمان ابراهیمی، "رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک پیرانشهر" و محمدصالح رواندی، "رئیس اداره هواشناسی اشنویه"، ضمن تبریک انتصاب علی ترابی به عنوان فرماندار جدید پیرانشهر و آرزوی موفقیت روزافزون برای وی در مسئولیت محوله، ابراز امیدواری کردند که با همکاری مسئولین شهرستانی و مردم شریف پیرانشهر، در راستای توسعه و آبادانی منطقه گامهای موثری برداشته شده و آقای ترابی همچون گذشته در پیرانشهر نیز کارنامه درخشانی از خدمت به مردم و نظام داشته باشد.
رئیس اداره هواشناسی پیرانشهر با تاکید بر نقش هواشناسی در توسعه پایدار منطقه گفت: "انتصاب فرماندار جدید شهرستان را با شناختی که از ایشان دارم، مایه پیشبرد اهداف دولت در پیرانشهر و به ویژه در بخش هواشناسی می دانم و امیدوارم نگاه مقام عالی دولت به هواشناسی نگاهی ویژه بوده و انتظار دارم، با این انتصاب، مشکلات اساسی هواشناسی در شهرستان پیرانشهر به حداقل برسد."
گفتنی است، علی ترابی قبل از انتصاب به عنوان فرماندار پیرانشهر، به مدت بیش از ۷ سال بخشدار بخش نالوس اشنویه بوده که اختصاص زمین جهت تاسیس و نصب ایستگاه خودکار در نالوس، بخشی از همکاری های وی با هواشناسی اشنویه و استان آذربایجانغربی بوده است.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.