صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 برگزاری ۲ کارگاه آموزشی "تهک" در منطقه سد ارس برای اعضای تعاونی های صیادی

درادامه فعالیتهای توسعه هواشناسی کاربردی آذربایجان غربی و پیگیری های مداوم و موثر این اداره کل با ادارات مختلف جهاد کشاورزی، با اعلام مدیریت شیلات و امور آبزیان استان، دو کارگاه آموزشی در منطقه سد ارس برای اعضای تعاونی های صیادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، جهت ایجاد پل ارتباطی مطمئن و دایمی با کاربران نهایی بخش شیلات، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخه 08 و 09 آذر ماه سال جاری، دو کارگاه آموزشی مجزا برای اعضای تعاونی های شماره 18 و 19 و با حضور بیش از 50 نفر برگزارشد.
در این دوره ها، تورج جدیدی و عباس علی سلیمانی از کارشناسان اداره کل هواشناسی، ضمن آموزش نقش هواشناسی در کاهش خطراتی که منشا جوی دارند، توضیحات کاملی در ارتباط با موضوع هواشناسی در بخش شیلات ارائه دادند و راهکارهای مربوطه نیز با کمک امیر ابراهیمی، کارشناس مدیریت شیلات به شرکت کنندگان یاد آوری شد. همچنین طی این آموزشها، ضمن تکمیل فرم های نظر سنجی، مباحث دوطرفه جهت ایجاد کانال های ارتباطی دو سویه با توجه به وضعیت موجود مطرح گردید.
گفتنی است که گواهینامه شرکت کنندگان این دوره ها از طرف مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان جهاد کشاورزی صادرخواهد شد.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.