صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 دیدار مدیرکل و جمعی از روسای ستادی اداره کل با اولین بانوی هواشناسی در کسوت رئیس شورای اسلامی

  مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" به همراه هیئتی از روسای ستادی، با اولین کارمند هواشناسی استان که به عنوان رئیس شورای اسلامی انتخاب شده است، دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، روز دوشنبه 29 آبان ماه، صادق ضیائیان "مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" ضمن دیدار با خانم ریحانه بابایی فرد که به عنوان رئیس شورای روستای امام زاده از توابع ارومیه انتخاب شده است، از نزدیک در جریان فعالیت های این کارمند پر تلاش هواشناسی قرار گرفت.
در این دیدار، ضیائیان ضمن تبریک این انتخاب و بیان عملکرد و فعالیت شبانه روزی بابایی فرد، انتصاب شایسته وی را به عنوان اولین بانوی هواشناسی و همچنین اولین رئیس منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی روستای امامزاده ارومیه، مایه افتخار اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی دانست و توفیقات روز افزون ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.
در این دیدار، علی دوست فرماندهی نیروی انتظامی، شیخ محمدی معاونت توسعه پیش بینی و جمعی دیگر روسای اداری و پاسگاه روستای امام زاده حضور داشتند.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.