صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

تجلیل از فعالان رسانه ای هواشناسی به مناسبت روز خبرنگار  19-05-96


طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از فعالان هواشناسی در عرصه رسانه ای تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط‌ عمومی هواشناسی استان آذربایجان‌غربی، در مراسم گرامیداشت هفدهم مرداد و روز خبرنگار که با حضور مدیرکل، روسای ستادی و کارشناسان و پرسنل این اداره کل برگزارشد، اصحاب رسانه و خبرنگاران هواشناس در واحد پیش بینی و روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.
صادق ضیائیان "مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" در لوح سپاس اهدایی به مجریان خبر هواشناسی، تعالی و تکامل هر جامعه ای را مرهون خدمات و تلاش های صادقانه ی پرچمداران رسانه و مطبوعات دانسته که در آگاهی بخشی و روشنگری با قلم نافذ خود سررشته ی حقیقت را بر صحیفه ی تاریخ به درستی می نگارند.
ضیائیان همچنین قلم زدن خبرنگاران را گام نهادن در سرزمین زیبای آرمان‌ها برشمرده و در ارتباط با هواشناسان فعال در عرصه خبر عنوان نموده: "واقعیت این است که در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق هواشناسی تلاش نموده اید و برای رسیدن به حقیقت ایثارگری نموده و می‌نمایید".
وی در انتها ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده مجریان خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته است.
.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.