صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی  اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، در پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام‌ عیار بانوان وزنان مسلمان جهان است و هر انسان با تأسی به رفتار و منش الهی ایشان، می‌تواند به فضایل اخلاقی فراوانی دست پیدا کند.
باید بدانیم که شهادت حضرت فاطمه (س) تنها یک واقعه‌ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه‌ای از ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.
شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه‌ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایت مداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امر مسلمین است.
اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، بی‌بی دوعالم ، را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ‌ویژه خانواده هواشناسی، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای تمام زنان مسلمان جهان ، خصوصاً بانوان ایران اسلامی عزت و سربلندی روزافزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستارم.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.