صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت عید سعید غدیر خم

 اسماعیلسیمائی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی، در پیام مدیرکل هواشناسی آمده است:

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) در قالب امامت و ولایت حضرت علی(ع) است.

با اهداء سلام

 در آستانه عید تابش نور ولایت بر دل‌های پاک، روز حماسه جاوید، اخوت، رشادت و شجاعت، بر پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و ایزد متعال را سپاس می گوییم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت (ع) روشنی بخشید و ما را از متمسکین به ولایت امیر مؤمنان علی (ع) و فرزندان معصومش قرار داد. اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرارسیدن عید سعید غدیر خم و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم ایران و به ویژه خانواده هواشناسی تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سلامتی و موفقیت همگان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.

 

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.