صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده


مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی هواشناسی، در متن پیام تسلیت حبیب عبدلی آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
میان مؤمنان
" مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند
شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی که سالیان عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت و بی تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملل آزادیخواه و تحت ظلم و ستم در مبارزه با جرثومه استثمار و استکبار جهانی و تروریسم دولتی افسارگسیخته و حامیان پیدا و نهان آن خواهد افزود. 
بدینوسیله اعلام می دارم خانواده هواشناسی استان آذربایجان غربی در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی، در این مصیبت، داغدار و عزادار هستند و البته با گامهایی بلندتر و موثرتر، مسیر  مقاومت، رشادت و فداکاری‌ شهدای مظلوم و دانشمندان شهید خود را با انگیزه و سرعت دو چندان ادامه خواهند داد. 
سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مومنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.


 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.