صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

در حاشیه پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران ، هواشناسی آذربایجان غربی شایسته تقدیر گردید 

 با حضور وزیر راه و شهرسازی از برترین‌های هواشناسی کشور در پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران این سازمان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، سه‌شنبه 25 تیر 1398 در نخستین روز از پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد از مدیران پیشرو در پیش‌بینی رخداد سیلاب، ارائه‌دهندگان ایده‌های نو و کارشناسان برتر در حوزه‌های معاونت فنی و شبکه ایستگاه‌ها، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت توسعه و پیش‌بینی، ریاست و پژوهشکده هواشناسی با اهداء لوح سپاس از سوی دکتر سحر تاج بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان تقدیر شد.که اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی نیز در بخش معاونت فنی و شبکه ایستگاه‌ها شایسته تقدیر گردید،در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای دکتر سحر تاجبخش " معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی کشور" رسیده ، آمده است:

جناب آقای محمد عبداله پور

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای بهتر و پر نشاط خواهد بود. این لوح به پاس زحمات جنابعالی به عنوان " کارشناس برتر حوزه معاونت فنی و شبکه ایستگاه ها " تقدیم می شود. به امید حرکت رو به جلو در مسیر رشد و سربلندی ایران عزیز از ایزدمنان توفیق روز افزون شما را خواستارم.

 

 

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.