صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیام تبریک ریاست سازمان به مناسبت فرارسیدن سال نو


داود پرهیزکار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی فرارسیدن سال نو (سال 1396) را به ملت ایران بویژه کارکنان تلاش‌گر سازمان هواشناسی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی و به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، در پیام تبریک دکتر پرهیزکار آمده است: سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز نو شدن ها، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.

سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود. خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان برداریم.

بر خود لازم می دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه سازمان را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی ملت عزیز ایران، به‌ویژه شما همکار تلاش‌گر و شریف سازمان هواشناسی کشور صمیمانه شادباش عرض نموده و توفیق روزافزون،سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده محترمتان را در سال نو از خداوند متعال خواستارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.